تعمیر مبل44361320
رویه کوبی و تعمیر مبل با قیمت مناسب در تهران

کارهایی برای انتخاب هر چه بهتر مبل

قبل از خرید مبلمان شرایط خود را در نظر بگیرید . فضای خانه ، مورد مصرف آن و هماهنگی با باقی وسایل منزلتان . در کنار همه اینها از کیفیت کلاف مبلمان و رویه کوبی آن نیز باید مطلع شوید . کلاف خوب نوید این را می دهد که پس از سالها استفاده تعمیر مبل برای شما امکان پذیر باشد.

کارهایی که باید قبل از خرید مبلمان انجام دهید

تست قبل از خرید یک مبل را انتخاب کنید

خرید یک مبل یک سرمایه گذاری عمده است و هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید از آنچه که خرید می کنید لذت ببرید. هرگز فروشنده راضی نیست که خریدار شتابزده خرید کند و احتمالا بعد تر از خرید خود ناامید و پشیمان شود، یک فروشنده خوب متوجه خواهد شد و به شما کمک خواهد کرد که یکی از بهترین ها را برای نیازهایتان پیدا کنید . مهمترین چیزهایی که باید در نظر بگیریم، کیفیت و راحتی است، به ویژه اگر قصد دارید که زمان زیادی را روی مبل خود صرف کنید .

بهترین راه حل در تمام دنیا نمی تواند به راحتی اندازه گیری شود. به همین دلیل است که قبل از خرید باید شرایط خودتان را در نظر بگیرید، درست همانطور که ماشین را آزمایش می کنید .در اینجا به چگونگی آن می پردازیم .

وقت بگذارید

باندازه کافی برای دانستن چگونگی مبل راحتی که می خواهید وقت صرف کنید . شاید فروشنده بخواهد به سرعت از کنار یک مورد بگذرد . شما هر آنچا مد نظر دارید را بپرسید . یک فروشنده خوب درک می کند و شما را ناراحت نمی کند در حالی که سعی می کنید روی مبل های مختلف برای اندازه استفاده کنید. شما باید احساس خود را درک کنید زمانی که شما برای مدتی بر روی آن نشسته اید . تا حدی متوجه کیفیت رویه کوبی مبل در زمانی که بر روی آن می نشینید خواهید شد .

تست انواع مختلف مبل

بسیاری از سبک های مختلف را امتحان کنید و مطمئن شوید که آنها را امتحان کنید تا از یک مبل در خانه استفاده کنید.

ارتفاع و عمق صندلی را در نظر بگیرید. برای افراد بلندتر بهتر است صندلی های عمیق تری در نظر بگیرید . اگر موقعیت صندلی برای شما بلند است ، یک صندلی کم عمق را امتحان کنید.

وقتی روی یک مبل نشستید تا آن را امتحان کنید، قد و گودی کمر خود را نیز در نظر بگیرید. آیا شما یک مبل تنگ پشت یا یک بالشتک سست را می پسندید ؟ تمام پیکربندیهای مختلف و بالشتکی مبل را امتحان کنید تا ببینید کدام یک را ترجیح می دهید و برای شما مناسب تر می باشد.

به یاد داشته باشید که قبل از اینکه پای خود را روی یک مبل در یک فروشگاه مبلمان قرار دهید، کفش خود را در بیاورید ، اگرشما به این سبک در منزل بر روی مبل می نشینید .

گزینه های مختلف را امتحان کنید

هر کس طبق سلیقه خود و آنچه که به نظر آنها راحت است، متفاوت است. بعضی از آنها می توانند یک مبل را که می توانند در آن غرق شوند، انتخاب کنند، در حالی که دیگران یک صندلی قوی تر و رسمی تر را ترجیح می دهند

در صورتی که می خواهید سطح نرمی یا استحکام در کف صندلی و پشت آن را در نظر بگیرید، به خاطر داشته باشید آنها مجبور نیستند یکسان باشند

تست پارچه های مختلف

هر پارچه مبلی احساس متفاوتي دارد و به طور كلي احساس راحتي از مبل را به طرز بسيار متفاوتي اضافه مي كند.

شما ممکن است به پارچه هایی با بافت بسیار زیبا تمایل داشته باشید، اما آیا احساس آنها را در زمان نشستن دوست دارید؟ آیا یک سطح خیلی ظریف برای نشستن مناسب است؟ آیا ظاهر مبلمان خیلی به چشم می آید وقتی که وزن خود را بر روی آن قرار دهید؟

پارچه های مختلف را به مدت طولانی بچرخانید تا بتوانید یکی از آن ها را برای شما مناسب پیدا کنید. این به ویژه مهم است، اگر قرار باشد "مبل" باشد، آن خاص که همیشه مورد استفاده قرار می گیرد.

هنگام آزمایش برای پارچه، شما همچنین باید بررسی کنید که آیا با کشش چروک بر روی پارچه می افتد یا باز می شود . اگر براحتی چین و چروک بر روی پارچه بیفتد بعد از گذشت زمان به دشواری می توان آن را به حالت اول برگرداند یا اصلا به حالت اول بر نگردد .

برچسب ها :

انتخاب مبلمانپارچه مبلیرویه کوبی مبلرویه کوبی مبلمانتعمیر مبلتعمیرات مبلمانپارچه مبلرویه مبلرویه کوبی

چگونگی خرید مبلماننگهداری از مبلمان

کارگاه رویه کوبی و تعمیرات مبل آرمین - شمال ، غرب و شمال غرب تهران

تلفن تعمیر مبل - کلیک نمایید